måndag, september 15, 2008

Missa Betnér, eller ej?

Ännu en dag och kväll har rusat förbi. Har jobbat, tränat, duschat, fixat middag, ätit middag och sett ett avsnitt av "Sally". Nu har jag "krupit ihop" i soffan och tittar lite på TV (just nu "Outsiders"), hade velat se "I ditt ansikte" med härliga, provokativa (och läckra) Magnus Betnér kl 21:55 men det vette fasen om jag orkar...men som sagt, jag vill, vill, vill!

I morgon är det jobb igen och därefter träning, sen måste jag försöka packa väskan inför Umeå klart. Det finns inte tid för det på onsdag eftersom jag jobbar och åker redan 17:50, Daniel och jag går ut och äter lite middag innan han skjutsar ner mig till tåget. Anländer lite sent till Umeå så det blir nog bara att göra sig redo för sängen och en lååång kursdag på torsdag. Passet slutar först vid 18-tiden. Jag tror att det kommer att bli intensiva dagar - men garanterat givande!

Nu ska jag ägna soffan och TV:n "full attention"!

Inga kommentarer: