tisdag, september 16, 2008

Sent ska syndaren vakna!

Angående rubriken så upptäckte jag att fröna jag sådde tidigt i sommar faktiskt har gått från att bara vara lite gröna blad till att bli blommor. Det var så dags nu...*S* Men fina är de små rackarna! Se nedan:


Nu börjar kvällen stilla sig. Var förbi Jeanette efter jobbet för att hon behövde hjälp med att montera sin nya skärm på monitor-armen. Därefter till Dagobert för att köpa en kycklingbaguette och så hem, där Erika redan stod och väntade med mina solisar som jag glömde hos dem i Piteå senast. Gulligt!

Nu anser jag mig vara ganska färdigpackad så när som på det jag ska ha i handväskan (ids inte gå och bära på det hela arbetsdagen i morgon) och hygienprodukter/smink som jag behöver även i morgon innan jag kan packa ner det. Och så laptopen såklart -högtalarna däremot är nedpackade. Vad har jag glömt? Jag har även gjort i ordning de kläder jag ska resa i och tagit fram en halsduk och vantar - det börjar vara ruggigt om morgnarna och kvällarna nu.

Packning och reskläder

Nu ska jag gå och göra lite fotvård och ta mig en dusch sen ska jag gladeligen inta platsen nedan intill datorn och njuta av sistnämnda, TV:n och värmen från brasan.


Bye for now!

Inga kommentarer: