tisdag, september 16, 2008

Myskväll awaits!

Vet inte om detta "rackel" idag handlar om nån allergigrej ändå. Eller bara det att jag är "slut", jag har ju känt mig trött en längre tid nu. Kanske detta bara är trötthetskulmen.Visst, jag känner mig lite sed nu också men snuvandet har gått över, jag har ju inte ont i halsen eller så och mår ändå helt ok.

Jag ska bara ägna kvällen åt lite middag (vad nu detta månne bliva - lite sugen på något från Dagobert), en dusch och sedan måste jag som sagt packa klart. Därefter tänkte jag banne mig tända en brasa (den första på många månader nu) och lägga mig i soffan och bara ta det lugnt! Det blir inte mys till fullo men ganska nära i alla fall... :)

2 kommentarer:

Deleine sa...

Åh så du slank förbi förkylningen ändå....

missj sa...

Peppar, peppar! I surely hope so! Känns helt ok nu, utan Ipren...Panodil - eller annat liknande snask *s*