söndag, september 21, 2008

Sunny Sunday

Tänka sig, idag är det ett år sedan vi gifte oss på Little White Wedding Chapel i Las Vegas!

Gårdagkvällen var trevlig. Det blev middag på Thai Siam, en sån där "middag för två". Riktigt gott faktiskt och vi blev båda mätta och belåtna. Därefter blev det en krogsväng där vi fick "avnjuta" karaoke på Olivers...

Jag lyckades missa att få ut ena linsen i går och har sovit med den i natt vilket resulterade i att mitt öga inte var så glad på mig. Jag hann börja spekulera i hornhinneavlossning osv eftersom det kändes så hemskt i ögat. Kunde inte öppna det, det rann tårar och gjorde ont. Men till slut så hittade jag den lilla boven i dramat och den har fått passera vidare till linshimlen. Ögat känns fortfarande svullet, är rött och tårarna rinner men det borde ju börja lägga sig snart.

Nu ska jag fundera vidare på middagen här!

Inga kommentarer: