söndag, september 21, 2008

Jag och onda ögat...

..ska göra kväll nu. Mitt öga är riktigt jäkligt nu, kan inte ha det öppet men det svider när jag har det stängt också och tårarna fortsätter att rinna. Att skriva detta är en kamp. Jag måste nog gå och kolla upp detta i morgn och få mig nån salva för att lindra eländet.

Nu blir det i alla fall sängen. Dels är jag trött men sedan kan jag inte ens hålla upp ögonlocket och detta svidande i sig är tröttande. Hoppas att jag får sova lite bara...

Natt natt!

3 kommentarer:

Pepsodent sa...

Jag har salva åt dig hemma gumman - bara att jag inte vet om jag nånsin tar mig hem *snyft*

missj sa...

Åhh, det vore guld!! Klart att du tar dig hemv - men jag vet hur det är med "helvetesresor"....

Deleine sa...

Grattis till den ettåriga brölloppsdagen... Hoppas däremot att ögat tar och skärper till sig. Kram