tisdag, september 16, 2008

Typiskt!


I morse kände jag mig inte så alert! Nu efter en Ipren känns det dock 100 ggr bättre. Tajmingen för en ev. förkylning är usel med tanke på tåg- och bussresa till Umeå och två intensiva kursdagar. Jag har ju via olika utbildningar fått med mig att man inte ska "pillra bort" feber osv utan låta kroppen bränna ut skiten men nu får det allt bli Ipren ett par dagar. Träningen ikväll får stå tillbaka den med. Vågar inte chansa. Orkar för övrigt inte heller. Vill inte att det ska blomma ut något nu.
Nu håller vi denna sak stången!

1 kommentar:

Deleine sa...

Der är juh förkylningstider så det är bara att tacka och ta emot... Lifes a bitch ;O)

Visst är det trevligt när det är räkningsdags och man bara ser pengarna rulla iväg... jag blir lika förvånad varje månad över hur mycket räkningar vi har när jag tycker att vi inte borde ha någonting egentligen... Hemsk med räkningar!!!!