måndag, september 22, 2008

What a night!

Lade mig som sagt tidigt i går. Somnade mellan 22-22:30. Vaknade en timme senare av att jag skrek till och väckte både mig själv och Daniel *s* Jag tror aldrig att nåt sådant hänt mig förut. Jag minns drömmen mycket väl, i korthet så handlade den om en korridor med en toalett längst ner, dörren till detta ville inte stängas när jag försökte och jag fick en distinkt känsla av att nåt obehagligt fanns där inne. Jag började backa men såg ett flackande ljussken i golvet och jag förstod att något närmade sig så jag tänkte skrika till för att skrämma iväg det och det var precis vad jag gjorde, vet inte om jag skrämde iväg det onda men jag väckte i alla fall både mig och Daniel *s* Vid 02 vaknade jag av att jag hade ont i magen så jag har fått ägna stora delar av natten på dass. Vad detta beror på har jag ingen aning. Det har i alla fall varit en arbetssam natt och magen spökar med mig fortfarande. Ögat är också trassligt fortfarande och var alldeles igenmurat när jag vaknade. Jag kan se helt ok med det men jag är väldigt ljuskänslig och tårarna rinner mer eller mindre konstant. Jag drar mig ändå för att ta mig iväg till nån doktor så den där salvan lät som en god idé, Kristina...:)

Idag är jag i alla fall hemma, ringde min kollega på morgonen och förklarade mina bekymmer med såväl mage som öga. Det är värt lite flextid för att reda ut detta. Ska bara vila i soffan och (försöka) se på TV idag, surfa lite på nätet, äta lite lunch och torka tårar. Med solglasögon på går det rätt hyfsat att se på TV men det är inte speciellt komfortabelt att ha både vanliga glasögon och solisar på sig *s*

Nu ska jag fixa till lite lunch, är hungrig...

Inga kommentarer: