tisdag, oktober 14, 2008

Ändrade planer

Japp, jag hade tänkt träna idag. Träningskläderna fick följa mig till jobbet men lokalen är upptagen ett tag i kväll och jag har inte orken att först åka hem och landa idag och sedan åka tillbaka för att träna. Dessutom är jag vansinnigt hungrig efter en ganska "tunn" silllunch idag så tanken på att äta en sen middag lockar föga. Det får bli nya friska tag i morgon! Grötmiddagsplanerna är ändrade de också, Pernilla började prata sushi och mina cravings satte in så sushi it is! Ska åka och hämta maten nu, sen blir det en "degarkväll" i soffan och vid (min fräscha) dator. Jag har inte hunnit med banken idag heller så även det ligger på agendan för morgondagen.

Känner mig ordentligt seg i knoppen just nu, tröttheten består. Jag är faktiskt långt ifrån pigg, alert och sprudlande men "det funkar" så att säga. Är nog extra trött idag eftersom det blev lite nattsuddande i går. Men å andra sidan fick jag mycket gjort. Jag har tänkt på det där med formateringen länge men dragit mig för det eftersom jag vet hur mycket jobb det är.

Ha en skön kväll! Återkommer kanske i afton om jag har nåt att förtälja - vill säga...

Inga kommentarer: