söndag, oktober 26, 2008

På väg hem

Sitter nu på Arlanda, planet hem lyfter 22:40 och landar kl. 23:59, Daniel hämtar mig och sedan blir det raka spåret hem och sängen. Tar en sisådär 2 timmar flexledigt i morgon sen ska jag läsa in mig på materialet inför gruppen på eftermiddagen så jag går till jobbet först vid 12. Det är nog behövligt med tanke på att det blir lite senare sänggående i kväll/natt.

Helgen har i alla fall varit fenomenalt trevlig. Jag har gjort allt jag föresatte mig, nämligen att bara njuta och ha det bra. Sällskapet var såklart det bästa, samtalen goda, maten mums och vädret sisådär. Men det var helt klart sekundärt i sammanhanget.

Ogillar starkt att sitta och skriva så här öppet även om jag nu inte skriver några hemligheter. Ska ögna igenom tidningarna på nätet och nån blogg nu innan jag går till gaten.

Godnatt från Stockholm Arlanda!

Inga kommentarer: