torsdag, oktober 23, 2008

Tidig kväll it is!

Nu så, har ätit middag. Ska ta mig en dusch, raka benen, måla naglarna, sminka av mig och mysa ihop mig i soffan med tjocksockar och filt och se "Du är vad du äter" och "Lyxfällan". I morgon flaxar jag ju iväg mot sydligare breddgrader över helgen. Är i princip färdigpackad nu, det enda som återstår är de saker jag behöver i morgon bitti. Jag hade tänkt slippa checka in väskan men kommer att göra det ändå, jag rymmer inte mina flytande produkter i en ynka 1-literspåse. Hur ska man lyckas med det?! Såvida man nu inte planerar att köpa en massa nytt och det gör inte jag! Nej, det får bli till att checka in den ändå. Det blir tidigt sänggående för min del i kväll. Absolut senast efter "Lyxfällan". Kl. 03:30 ljuder nämligen väckningssignalen för mig. Syrran kommer ca. en timme senare för att skjutsa mig till Kallax. Eventuellt skulle hon stanna och sova här när hon kommer från jobbet vid 22:30 för att slippa åka så tidigt från Bredåker i morgon bitti. Men det är osett ännu...

Nu stänger jag bloggen för några dagar. Möjligtvis kan det komma nåt inlägg via mobilen men jag lovar inget. Har inte tänkt lägga några som helst måsten och krav på denna helg utan ska bara vara, bara fylla på energi, bara ha det bra, njuta, ladda batterier, umgås, äta gott, promenera, andas och vila ut.

Dags för sista rycket innan soffan!

2 kommentarer:

Béatrice Karjalainen sa...

Ha en underbar resa!

missj sa...

Tack så hjärtligt! Ha en go' helg du med!