torsdag, oktober 16, 2008

Planeringsdag idag

Är trött i knoppen. Dagen idag har mest handlat om att sitta ner, prata, planera, diskutera och lyssna. I morrn blir det också av den varan men även ett praktiskt pass om kroppsspråk på morgonen då Dan Swärd från teater Scratch kommer till jobbet. Jag tror att jag träffat honom i yngre dagar då jag gick i Vittjärvsskolan, men är inte helt säkert. Lär veta med säkerhet efter morgondagen.

Vi har ätit och "plöjt" tre avsnitt av "2½ Men", den serien är så charmig. Ska snart lägga mig i soffan och avnjuta mer TV, först "Du är vad du äter" och sedan "Lyxfällan". Jag hade ju funderat på att färga håret i kväll men jag orkar inte. Däremot ska jag verkligen försöka ta itu med det i morgon. Middagen är planerad, det blir en köttbit och ädelostsås med nån slags potatis till. Det mesta är inhandlat till Sara och Anders besök på lördag också. Det blir så trevligt att träffa dem igen. Bara ha en själavårdande eftermiddag/kväll/natt med god mat och social samvaro.

Det blir lite tunt med inlägg här emellanåt men det beror både på att orken tryter och att jag känner att jag inte har nåt speciellt att förtälja. Å andra sidan kan det spruta ut inlägg ibland också - så det kanske jämnar ut sig i slutändan.

Nu är det soffan, filten och tjocksockarna som gäller för mig....

Inga kommentarer: