fredag, november 21, 2008

Lägesrapport

Har haft en spekulant på bilen här i kväll, han var intresserad och skulle komma ner i morgon mitt på dagen nån gång med pengar och fraktmedel (bilen är avställd så det är släp som gäller). Min fina pärla ska kanske flytta till Degerbäcken. Eller så blir det ju inte, det var ju inte han som skulle ha den utan dottern....fast hon kan ju i och för sig också bo i "Degis" *s* Nää, nu svamlar jag...Hursomhelst så lutar det åt att bilen är såld i alla fall.

Här är det lugna gatan nu. I kväll har ICE (Bodens nya uteställe) premiär, fick just en förfrågan på MSN om detta men vi har kidsen här i kväll så det är inte aktuellt. Men det är ju lovande att de öppnar ett ställe för den lite "äldre publiken". På tal om kidsen så har jag nyss varit ner och bäddat åt dem. De är för söta, trots 120 cm uppblåst madrass så sover bara Lina på den, Max sover alltid i soffan (jag är inte förvånad...Ektorp är underbar att sova i *S*). De sitter just nu och kikar på Scooby Doo och äter godis. Jag har nog världens goaste, lugna och skötsamma systerbarn. De är hur lätta som helst att ha hand om, det handlar mest om att finnas till hands. Godisar! Så här ser det ut i källaren som är nästan "all theirs" när de är här...


Hoppas att syrran och Stigge har en mysig kväll och får en fantastisk helg på Malmia i Skellefteå!

Nu ska jag MSN-prata lite! Ha en skön kväll....

Inga kommentarer: