tisdag, december 16, 2008

Vårvindar friska

En halv plusgrad och rena rama vårvindarna var vad som mötte mig när jag stack ut näsan i friska luften morse. Det är tisdag och nedräkningen är i gång; 6 arbetdagar kvar innan julledighet, 8 dagar kvar till julafton och 11 dagar kvar tills dess att nog så viktigt möte ska äga rum. Viktigt på många sätt...

Angående julklappar så har ju Daniel redan fixat barnens, jag har köpt en och har ytterligare två kvar. Hade inte planerat att köpa några men dessa känns totalt oundvikliga. I just have to :)

Planerna för dagen lyder som följer; jobb, handla lite mat (kylskåpet ekar tomt, julmaten blir till veckan däremot), hem och fixa middag och sedan tänkte jag åka förbi min morbror Dennis med en bit gravad lax, en bit laxpaté, blodkorv och knäck. En alldeles hemgjord liten julklapp med andra ord. Därefter är planen att jag ska åka ut till K och kolla in hennes totala home-makeover av och i huset. Har ju knappt sett det sedan byggnationerna och renoveringarna satte i gång. Så det blir spännande.

Ha en bra dag!

3 kommentarer:

loveforlife sa...

Vill bara säga att bakgrunden på din sida är underbar! Verkligen jättefin! Ha en fin dag, kram M

Pepsodent sa...

Du är så välkommen!!! Roligt med andra besökare än byggjobbare rörmokare osv... Kram!

missj sa...

Tack tack tack för det :D