tisdag, januari 20, 2009

Godmorgon!

Så har tisdag anlänt, även denna vecka. Jag känner mig fortfarande lite frusen, hoppas verkligen inte att det är nån sjuka på G. Här på huset snurrar det ju en del nu och min "rumskompis" är hemma med dundrande feber och ledvärk. Men sånt drabbas inte jag av, väl? (kastade jag just sten i glashus? *s*)

I morse hade jag sån tur att jag fick skjuts av Jillan (som jobbat natt) till jobbet, skönt att slippa gå med den där huttriga känslan inombords och dessutom var det ju trevligt med en liten pratstund innan jobbet. Om än den nu blev himla kort.

Nu ska jag gå och dricka morgonens andra kopp thé och äta en frukt, måste förbi och se om det går att boka nån bil till efter lunch också. Ska ut på lite uppdrag om min kollega måste ha bilen som vi tre i vanliga fall nyttjar. I kväll väntar ju lite begivenheter då jag och fem kollegor ska ut och äta på restaurangskolan. De brukar vara superduktiga så jag hyser stark tilltro till att aftonens italienska tema kommer att bli riktigt, riktigt bra.

En underbar tisdag tillönskas Er alla med lite extra fokus åt ett håll... ;)

Inga kommentarer: