fredag, januari 30, 2009

I've got my mind set on you

Det blir ingen utgång för mig och det handlar varken om att jag är trött eller deppig utan att mitt sällskap drabbades av en akut attack av magkatarr så jag behövde inte ens överväga saken. Jag njuter av att vara hemma i stället.

En reflektion...

Så här ser min bloggbana ut:
Jag började blogga den 2/10 2o06, då skrev jag mellan 30-60 inlägg i månaden. Under 2007 snittade jag på 48 inlägg i månaden och under 2008 på 72 inlägg. Årets första månad är inte ens slut och jag har redan presterat 138 inlägg. Jag jobbar heltid, tränar, lever ett rikt socialt liv och hinner med det mesta jag vill och har ändå tid att kasta in inlägg då och då (praise the lord for mobileblog). Hur ska detta sluta?

1 kommentar:

Anonym sa...

Jo jag har verkligen dom bästa vänner man skulle kunna be om! :D