onsdag, januari 28, 2009

Min tur?

Förkyld har jag inte varit på en halv evighet. Trodde att jag skulle få en halv till men nu känns det osäkert. Det härjar ju en del här i länet så det skulle inte förvåna mig. Daniel är förkyld så hemma snurrar det säkert en del och även här på jobbet, jobbar ju liksom i högriskzon.

Hade ingen bättre natt i natt alls utan samma visa, vaknade frusen men "kladdig" om kroppen vid 3-snåret. Ungefär som man känner sig vid feber men hade inte den där tunga skallen så jag kollade inte tempen. Känner mig helt slut. Är så urbota trött; såväl morgon, dag som kväll. Får mina attacker av "hurv" och hutter här och nu också men går på Ipren för närvarande pga "that time of the month" så jag vet ju inte säkert hur läget är men nog känns det som om nåt ligger och lurpassar i min kropp. Vi får se vad som sker och hur detta utvecklar sig med andra ord...

Inga kommentarer: