onsdag, januari 28, 2009

Rustad


Mina Ellosfynd blev riktigt bra, ett par marinblå byxor med smala kritstreck, ett par svarta byxor, en röd top, två randiga toppar, ett trepack t-shirt, en klänning med orange/brunt mönster, en vit och en svart skjorta/blus, 10 bas-trosor och en tankini med tillhörande bikinitrosa. Så nu är jag rustad om det skulle bli aktuellt med ett dopp nån gång. Vilket jag hoppas....:)

Efter middagen hann jag surfa runt en stund och läsa lite bloggar men så fort jag lade mig under filten var det kört. Har nog slumrat här i soffan ca. en timme. Vaknade när Daniel höll på att göra sig redo för att åka iväg.

Så nu är jag mol allena här hemma, tänkte fortsätta aftonen i sällskap av Rambo och kolla filmen ("A Little Thing Called Murder") som går på 3:an.

Inga kommentarer: