söndag, januari 25, 2009

Sjukt! I ordets rätta bemärkelse....

Detta är INTE OK!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller med, och det är ju så att en sån här situation blir prio ett och de andra patienterna får mindre tid. För jävligt, helt enkelt.

Anonym sa...

Jag undrar hur det skulle ställa sig ifall Anna Odell blev så här sjuk på riktigt efter denna händelse. Skulle hon bli trodd och få en adekvat vård för dessa symtom/sjukdom?, knappast troligt efter detta och jag personligen anser att hon har förbrukat sina rättigheter att få denna hjälp, jag har själv en dotter som lider svårt av psykotisk depression (den allvarligaste formen av depression man kan drabbas utav), som oftast bara kan hävas med upprepade elchocksbehandlingar. Därför mår jag mycket dåligt själv av att Anna Odell kan bära sig åt på detta bisarra vis och ta viktiga resurser av vården i anspråk och dessutom utsätta och oroa redan mycket sjuka patienter helt i onödan, för att säga att detta sker i konstens namn!!!!!!!!????????

missj sa...

Kan inte annat än hålla med! Jag hoppas att det leder till någon slags konsekvens och lärdom...