fredag, januari 30, 2009

Sköna fredag

Denna dag har gått fort. Vi inledde med kollegialt möte fram till lunch, sedan gemensam lunch på Nordpol och därefter hann jag med några hembesök, vårdlagsfika, träning, dusch och hudvård och renbäddning av säng. Nu sitter jag bara här och väntar på att klockan ska bli "Let's Dance" så att jag får äta lite middag, jag är hungrig och räkorna i kylen lockar :)

Har fått en förfrågan om utgång i afton, det är premiär för nya Innekrogen med barocktema. Bodens första sportbar Diners (tillika gamla M/S Bränna) har ju också premiär. Dessutom är det lönevecka för många, bland annat mig. Så chansen/risken är ju att det är rätt mycket folk i farten i kväll. Jag ska överväga det, det hela beror på hur pigg jag är senare i kväll och hur känslo- och stämningsläget är. Jag har ju tankarna på annat håll just nu och jag vet inte hur roligt jag skulle ha om jag gick ut, eller så kanske det är just det som behövs. Tanken ska få mogna så får vi se vad som sker...

Ska spana in lite bloggar nu, är ju nyfiken vad folk har haft för sig och reflekterat över denna fredag - den sista i januari månad.

Förresten, grattis på namnsdagen Gunilla! Miss you!

Inga kommentarer: