onsdag, april 29, 2009

Hemma igen

Ett litet inlägg om resan kommer. Jag måste bara få ro det ner lite här först. Jag har debriefat lite med Jill i bilen på väg hem, höll nästan på att börja gråta när jag såg henne där på Kallax. Livet är lite tungt just nu. Eller rättare sagt tyngre än jag någonsin upplevt det förr. Så mycket som hänt här hemma under veckan jag varit borta, nästan all snö är borta från tomten, det har kommit upp lite blå blomster på gräsmattan och Daniel har tagit ut såväl utemöbler som grillen på altanen.

Jag har i alla fall packat upp resväskan, startat en maskin med tvätt, läst ett sorgligt men fint brev, gråtit lite och håller nu som bäst på att uppdatera mig i bloggar.

Återkommer som sagt senare men måste bara passa på att tacka B för en fin semester och för att du är du!

2 kommentarer:

Camilla sa...

Välkommen hem!! Hoppas ni har haft det bra, ska bli kul att höra vad ni tyckte om stället!! Vi kanske syns imorgon!? Kram

missj sa...

Tack tack! :) Jo, vi får surra lite mer i morrn, jag kommer upp till byn för att "Valborga".