onsdag, april 15, 2009

...och så har jag ångrat mig!

Efter en riktig djupdykning i garderoben så har jag nog så att jag klarar mig ändå. Har försökt makulera min order men det går bara inte, det brukar inte vara nåt problem men nu är det hopplöst. Möjligtvis beror det på att jag valt expressleverans och att det på nåt sätt låser ordern då. Det blir till att ringa dem 07:30 i morgon då de öppnar.

Får lite panik över detta med kläder till resan. Daniel berättade att de haft mellan 25-30 grader varmt. Här är man ju långtifrån rustad för såna temperaturer ännu.

Det har gått hyfsat känslomässigt i kväll faktiskt men besöket ner i förrådet för att leta fram skor kändes. Det är de underligaste sakerna som kan väcka min ångest. Tankar om de saker jag såg där nere satte igång allt. Jag såg våra utemöbler. Jag såg de uppblåsbara nackkuddarna som jag och Daniel haft på en av våra USA-resor. Jag såg mina skor, var ska jag göra av mina skor sen? Det är inte skornas förvaring i sig det handlar om utan det är nog mer metaforiskt för hela situationen. Känslan av att inte ha nåt eget hem. Jag påminns ständigt om läget...and I hate it!

Inga kommentarer: