torsdag, april 16, 2009

Torsdag

Inleder med ett stort grattis till Tove på 32-årsdagen! Smaska nu en massa musmig tårta idag! :)

Tyvärr, tyvärr gick inte ordern till Ellos att makulera en jag får väl sända allt på retur när det kommit. Jag såg att jag fått ett leveransbesked kl. 04:20 i morse.

Jag har frågat Daniel om vi kan ta en "mat och prat" på fredag och så blir det. Hade funderat på oxfilén jag har i frysen men med tanke på vad han berättat om deras kost där på Gran Canaria kanske det inte är direkt efterlängtat? *s* Det blir i alla fall himla bra att få prata om det som känns aktuellt och viktigt och bolla lite ting känner jag. Jag hoppas att det blir en bra dialog.

Så har denna arbetsdag kickat igång och innebär för min (och en kollegas del) ett informationsbesök till Värkstaden för att berätta om vår verksamhet, lite om ergonomi och hjälpmedel och smärthanteringsgruppen.

1 kommentar:

tove sa...

Tack, vännen!
Love you :)