fredag, april 17, 2009

Sommerfugler i magen

Jag har just pratat med arbetsledaren på arbetsplatsen i Bærum kommune angående vikariatet jag sökt. En mycket trevlig kvinna. Det hade varit 7 sökande till vikariatet och tydligen skulle de kalla till intervju redan tisdag och onsdag nästa vecka. Det är ju sååå typiskt. Då är inte jag hemma. Det där jobbet lät ju så bra. Men hon var både trevlig och tillmötesgående och sade att hon hört mitt röstmeddelande och hoppats att jag skulle ringa tillbaka. Hon skulle i alla fall notera på min ansökan att jag är tillbaka den 29:e och frågade om de kunde nå mig på telefon innan det. Så det blir till att bära med sig mobilen mer aktivt än jag hade tänkt under semestern i alla fall.

Detta fick mig i alla fall att känna att jag måste ta itu med att fixa den där autorisasjon:en så att den blir klar, vill ju inte att det ska behöva falla på pappersexercis om ett jobb blir aktuellt. Så nu måste legitimationen fram...

Inga kommentarer: