söndag, april 19, 2009

Vrålhungrig!

Sitter och tänker på det där jäkla Ellos-paketet. Om det inte hinner komma i morrn måste jag rafsa ihop nåt mindre kul från garderoben och ta med. Har för lite top:ar med som det ser ut nu. Hoppas, hoppas, hoppas att det hinner komma! Håll tummarna för mig. Strax före 18 måste vi börja åka mot Kallax...Nu har jag i alla fall tagit itu med det mesta av förberedelserna, har naglarna kvar att måla men det tar jag i morrn. Frågan är vad man ska ha på sig när man far, det måste vara lite "comfy" med tanke på alla timmarna på Arlanda och timmarna på planet. Ett par svarta byxor blir det, ett par sköna promenadskor och en beige kavaj som ytterplagg. Men återstår gör nåt att ha upptill. Sätter återigen hoppet till det där paketet...

Min mage knorrar och kurrar, vi bestämde att vi köper nån hämtmat när han spelat matchen klart och den började kl 17, så det är ett tag kvar innan det blir middag. Inte blir det bättre av att se Per Morberg grilla ute i skogen. Eländes karl!

Inga kommentarer: