fredag, juli 31, 2009

Fredag...

...och sex lediga dagar till väntar innan plikten kallar. Men före det ska jag iväg och kalasa i dagarna två. I eftermiddag liftar jag med Jillan ner till stan för att hämta bilen hos Pernilla och troligtvis avnjuta en sushimiddag innan jag beger mig mot Luleå framåt kvällen. Jag hoppas på en trevlig helg utan obehagliga överraskningar (det finns en sak jag gruvar mig för). Jag vill bara mingla på stan, äta gott (jag längtar efter en souvaskebab i natten), dricka gott, springa ihop med trevliga bekanta (som man alltid gör på såna där tillställningar) och kanske stanna till och lyssna på nån artist. Jag noterar att YR har ändrat lite i sin prognos och slängt in några regnbyar på lördag och söndag dag, dem hoppar jag gärna över. I övrigt ser det rätt ok ut och en del solchanser utlovas. Nu hoppas jag bara att det ska spricka upp idag också så att kvällen blir varm, solig och fin.

Det kan bli lite tunnsått med inlägg under helgen då jag lämnar laptopen hemma men mitt vad det är slänger jag upp nåt med mobilen.

Nu ska jag ta och äta lite frunch, anfalla duschen och göra mig redo för en tur ner till Pernilla.

Jag vill också, innan jag avslutar sända några varma tankar till Camilla med familj denna dag!

5 kommentarer:

Anonym sa...

På lördag får Boden en bättre sushirestaurang! Rekommenderar verkligen ett besök :)

missj sa...

Hur vet man att den är bättre innan den ens har öppnat? ;)

Camilla sa...

Tack gumman, det känns verkligen inget vidare...:( Men vi kommer ju att ha en underbar person hos oss ikväll som kommer att göra att vi mår bra och har det trevligt trots allt!! Jo ,just det, din syster yster som jag älskar så mycket:) Ha en trevlig helg!!

missj sa...

Jag såg att ni hade det tungt och det kändes så ledsamt i bilen. Det är en rackarns tur att ni har PimPim. Tänker på er alla! *kram*

Anonym sa...

Det vet man för att man ätit ägarens sushi i flera år ;) Nu blev det inte premiär idag som väntat men det kommer väl snart :)