torsdag, juli 30, 2009

Kontinentala middagsvanor

Nåja, vanor och vanor - men idag blev det så. Vi har nämligen inmundigat middagen kl. 21. Dagen har rullat på med mycket utevistelse i det fina sommarvädret, lite tvätt, dammsugning, renbäddning och dammtorkning har jag hunnit med också - så nu är min kammare tipp topp! Jag förstår då att Lina inte ville bo här ute i rummet pga spindlarna, det dyker upp överraskningar flera gånger i veckan. Idag hade jag en stor maffig en under sängen och när jag stötte emot en golvlist med dammsugaren så sprang det fram en annan. Det är nog tur att man inte vet om allt som finns i våra hus ;) Nu ska jag bara ta mig en dusch och sedan landa i soffan och titta på film på TV med syster. Tänka sig, i kväll ska jag få sova nyduschad i renbäddad säng. Ljuvligt, ljuvligt!

Ha en skön kväll!

Inga kommentarer: