torsdag, juli 23, 2009

Vuxit fast i soffan


Har just sett fyrans lokala nyheter och kan inte låta bli att störa mig på nyhetsuppläserskan, jag tycker att hon är rent ut sagt usel med sitt dramatiska sätt att läsa nyheterna. Det är rätt skönt att sitta här och zappa mellan alla kanaler som finns, under tiden ligger Britt på ryggdynan till fåtöljen och spinner och krafsar mig i nacken med sina sylvassa klor, inte helt angenämt alltid men hon är så söt och sällskaplig nu när hon varit ensam ett par dagar. Dagen har bestått av en del husligt pyssel, jag har matat och gosat med kelen katt, tömt tvättkorgen, lagat och ätit middag, dammsugit huset, vattnat 3897 blommor både inne och ute;-) Och tagit mig en välförtjänt dusch. Nu ska jag fortsätta med min TV-frossa... Saknar!

1 kommentar:

Camilla sa...

Jag håller med dig, hon är verkligen urkass!!