torsdag, augusti 27, 2009

...

Plaskar mig upp mot ytan och nyttjar flytväst i väntan på den permanenta räddningen - som förhoppningsvis komma skall.

En del tårar och vältrande i eländet jag känner, lite middag i form av 2 våfflor (lär bli hungrig sedan!), en dusch, en allergitablett och ett upphällt glas rosévin. Så har min eftermiddag/kväll sett ut. Jag är rätt tom och slut nu och ska försöka återfå krafterna och bygga upp mig inför nästa dalgång - så först upp, upp och sniffa på stjärnorna, drömma och tro. Ni kära får gärna hjälpa mig. Tack för allt idag! Allt från små meddelanden på dator, mobil, telefon till öga mot öga.

Nu ska jag se om jag kan få det där vinglaset njutbart...

I morgon blir det en bättre dag, visst?

2 kommentarer:

Camilla sa...

Men gumman, vad trist att du har en sån dålig dag... Jag håller tummarna att det känns bättre imorgon!!:) Men vem vet, ett glas rose kanske gör susen;)

Kram

missj sa...

Nån "sus" gör det inte men lite plåster är det kanske. Nya friska tag nu...

Kram tillbaka! :)