torsdag, augusti 20, 2009

Cred!

Det är inte många som hade pallat detta - och att hålla lågan och hoppet levande!

Så all cred till involverade (inklusive mig själv)!

----------------------------------------------------------------------

Kvällen i kväll har avlöpt mycket stillsamt. Till middag bjöds jag på systers smarriga köttfärssås som jag kokade spaghetti och tärnade upp tomater till. Kände mig halvt medvetslös där ett tag och var på vippen att ta mig en middagslur men lyckades fördriva den allra värsta tröttheten. Syster vaknade från sin pre-nattjobbs-sömn. Vi fick nys om att Felicia återigen hade synts till och Jillan tog bilen för att försöka fånga in henne på nytt - och lyckades denna gång (som synes av de två senaste inläggen). Därefter har jag mest slösurfat, pratat i telefon, sippat lite rödvin och jobbat på ett blogginlägg som jag inte lägger upp i afton. Kanske i morgon, det beror helt på hur hågad jag känner mig :)

Nu väntar inte så mycket mer än kvällsrutinerna och sängen men först lite surfande, mitt blogginlägg har tagit ett tag så jag har missat att kolla hur det ser ut i bloggosfären.

I morgon väntar sovmorgon och jag ska slå av ljudet på mobilen, hålla altandörren stängd för att slippa kissekatter som tassar in och jamar och fåglar som skränar i skyn och försöka njuuuuta. Eller är det helt enkelt så att sängen är som skönast och sömnen som bäst de morgnar man måste upp? *s*

Nu säger jag godnatt från älvdalen!

Over and out!

Inga kommentarer: