fredag, augusti 21, 2009

Fantastic Friday!

Vilken värme! Idag är det definitivt inte bara solen som värmer, luften är fantastisk.

En förmiddagsbild från Bredåker

Jag har precis bäddat rent i sängen och startat en maskin med de gamla sängkläderna. Denna bäddning blir lite av ett experiment, Jill kom med två vackra mörkblå bäddset i siden som hon fått av sina svärföräldrar men som de inte klarat av att sova i så nu ska jag utföra ett test. Frågan är om man bara glider omkring i allt det blanka, om lakanet håller sig på plats och täcket och kuddarna likaså. Det ser i alla fall både vackert och läckert ut men är det funktionellt?

Sidensäng - nåt för mig?

Detta får bli ett kort förmiddagsinlägg, jag ska kasta i mig lite frunch och sätta mig i solen. En sån här dag vill jag inte missa, de lär inte dugga tätt den närmsta tiden...

2 kommentarer:

Camilla sa...

Tack för den fina presenten, nu överlever jag vintern!!

missj sa...

Det var så lite så :) Nu kan du kura ihop under höst och vinter, låsa in dig, dra en filt över dig och drömma dig bort till varmare tider ;)