måndag, augusti 24, 2009

Förresten...

...it's back!

Kalla-fötter-syndromet alltså. I går när jag lade mig så frös jag nåt hemskt om fossingarna trots såväl duntäcke som överkast över ben och fötter. Det hela slutade med fårskinnstofflor på och vi är bara i augusti ännu. Hur ska detta sluta? För att kunna somna måste jag vara varm om fötterna men under natten sticker jag gärna ut dem utanför täcket. Allra bäst är ju ändå att få värma sina isklumpar till fötter mellan underbenen på sin partner ;) Men såna tilltag får jag avvakta med ett tag till...

Nåja, detta är i allra högsta grad ett I-landsproblem och lätt åtgärdat!


Nu håller Stickan på att grilla och det doftar underbart, middagen med Tove är flyttad till i morgon då jag inte varit på stan/jobbet idag. Tänk vilket lyx att få åka direkt från jobbet hem till en vän och bli bjuden på middag (psssst: hon är fenomenal på att laga mat!) Hon kom förresten med en spontan idé kring detta (som faktiskt var riktigt god) i eftermiddag. Jag återkommer mer mer info när jag vet mer :)

Inga kommentarer: