söndag, september 20, 2009

Fastvuxen i fåtöljen

Jag tror banne mig att jag slagit rot här i kväll. Inledde med två tvåtimmarsfilmer efter det blev det TV och zappande, hamnade på nån Vin Diesel-film som inte tilltalade och zappade vidare, landade på L Word som jag faktiskt aldrig sett ett avsnitt av förr och som resulterade i en utgift på 1100 kr (jag har förhandsbeställt boxen med alla 5 säsonger som släpps den 7/10), nu har jag landat på TV4 och "Tjejligan" - en gammal goding. Den filmen gillar jag verkligen!

Jag har fått en bra uppvärmning inför morgondagens bio m.a.o.!

Lite paus har jag i alla fall haft under kvällen med att hjälpa Max och Lina med renbäddningsproceduren och MSN-prat med Sara (it's been a while!). Men nog är ögonen ändå snart rektangulära ;)

Jag är mycket skeptisk till att jag pallar med att ta mig igenom nattens film, tror att den slutar närmare 03:30. Hade jag haft kärleken nära så hade jag nog inte suttit här alternativt hållit hand och njutit av närhet, kärlek och film tillsammans eller bara somnat med huvudet i hjärtats trygga knä...

Väntar, affirmerar, hoppas och längtar!

Inga kommentarer: