söndag, september 20, 2009

Sunny Sunday

Solen skiner så jag passar på att tvätta, det vore toppen att hinna få ut kidsens sängkläder på torkvindan, de tar sån himla plats på torkställningen inne eller i bastun. Visst är solen underbar men jisses vad det ser dammigt ut ut fast jag nyss dammtorkat *s* Inte kunde jag låta bli att torka av lite ändå, med nåt äppeldoftande rengöringsmedel, sure - det luktar fräscht men det ska vara citrus tycker jag ;)

I går fyndade jag grytbitar av skinka med kort datum till halva priset på Konsum och efter en del funderande på vad jag ska göra av detta landade beslutet i Britts gryta. Allt finns ju här hemma så när som på dessertosten och purjon men det har Jillan handlat när hon åkte hem från jobbet i morse.

Dagen idag har jag inga speciella planer utan det får bli en sån där vanlig söndag med plock, fix och stillhet men i kväll...

...ska jag på bio! :) Då blir det Lisbeth Salander och gänget för hela slanten!

Till veckan väntar dyra arbetsdagar - och lön! :) Det blir fint det...

Inga kommentarer: