onsdag, september 23, 2009

Sugen!

Jag brukar aldrig byta mobil förrän min gamla "rasar" men denna skulle jag gott kunna tänka mig. Sony Ericssons kommande Satio.

Sony Ericsson Satio Funktioner
• 16:9, 3,5-tums widescreen
• 12,1 megapixelkamera, intuitivt pekfokus, Xenon-blixt samt ansiktsigenkänning och Smile Shutter (känner igen leenden)
• Webbalbum med inlagda texter
• Intuitiv mediemeny som man bara pekar på och kommer direkt till favoriter, allt från webbsidor till bilder och mediefiler
• Symbian Foundation operativsystem - ger tusentals program online
• Musikspelare

Det känns jäkligt onödigt att byta ut en fungerande mobiltelefon men drömma kan man ju. Sen får vi väl se...Det sägs ju att mobiler av idag inte är skapta att hålla längre än ett år (pga av all teknik i dem), det innebär att min gjort sitt på julafton. Inte för att jag tror det.

Nåja, vi får se. Det finns annat som är viktigare/värdefullare att lägga kulorna på

Inga kommentarer: