tisdag, september 29, 2009

Ur askan, i elden

Nu har jag skrivit ett lååångt inlägg men väljer att inte publicera det utan att skicka det till några nära vänner istället. Det är alldeles för blottläggande för denna blogg. En tung dag slår mig med järnhammare ibland och idag fick den tag i mig. Timmen på träningscykeln och löpbandet var renande, jag lyckades hålla huvudet fritt och det är jag glad för. Jag kanske skulle ha stannat där hela natten men när mina träningskompisar började droppa av hade de nog tankarna kommit ändå, så det var nog ingen lösning ;) Men ack så effektivt för kroppen det hade varit *s*

Jag känner i alla fall en stor tillfredsställelse efter den där timmen i träningssalen på jobbet och den efterföljande duschen, lite middag på detta bara sen får jag försöka hantera resten av kvällen. Förhoppningsvis ljusnar det snart igen och håller i sig ett tag innan ridån dras för på nytt nästa gång...

3 kommentarer:

Pepsodent sa...

Verkar vara tungt även hos dig vännen - Kraaaaaam

missj sa...

Ja, jag har SMS:at med en annan vän som också har det tungt. Det sägs ju att minus och minus blir plus men det vette tusan - jag vet inte om någon av oss skulle lyckas rycka upp varandra just nu ;)

mMn det kommer bättre dagar...

missj sa...

Glömde ju kramen, så här kommer den:

Kraaam! :D