tisdag, september 29, 2009

Terapi

Nu har lagt in mina räkningar för oktober månad; nämligen CSN, Länsförsäkringar (bilen) och Telia samt justerat mina överföringar mellan mitt räkningskonto, semesterkonto och mitt fondsparande.

Det om något kan få tankarna på annat *s*

Efter jobb, träning, dusch och en "äggamiddag" är jag slut för idag. Nu ska jag bara slappa, surfa nät, läsa tidningar, kanske se lite TV och invänta bedtime och mitt goa duntäcke. Christina tyckte att det lät som en bra kväll och som jag svarade henne får jag ta de chanser jag har till "eggande" och värme även om de just nu är i form av hönsägg och duntäcke ;)

2 kommentarer:

Tina (Christinan) sa...

Ägg som egg ;)

missj sa...

Inte riiiiktigt samma sak men det funkar som ett tillfälligt substitut, notera: tillfälligt ;) In the long run, I want the real deal ♥