måndag, oktober 19, 2009

Drömrik natt

I natt har jag drömt en hel massa, drömmar som kan kategoriseras som både trevliga och smärtsamma. Jag väger fortfarande fram och tillbaka gällande det där jag nämnde tidigare och just nu väger det åt inte-hållet. Jag vet inte vad som är klokast. Detta är banne mig ingen baggis! I dag inledde jag i alla fall morgonen med lite flex och sovmorgon då jag var tvungen att invänta att Jillan skulle komma hem med bilen från jobbet så att jag kunde ta mig till stan. Min "spruttis" är ju fortfarande inte fit for fight. Jag hoppas att jag hör av Autoshopen snart.

Armen har i alla fall börjat bli bättre efter vaccineringen i fredags men jag är fortfarande öm, svullen och varm på stället. Detta verkar i alla fall väldigt utifrån vad jag hört av andra som fått sprutan. Det går i alla fall att sova på vänster sida nu om jag korrigerar till mig och inte ligger precis på injektionsstället.

I veckan har ju kortvecka på grund av min deltid så jag är ledig både fredag och måndag. Det blir m.a.o. en långhelg. I eftermiddag efter jobbet blir det filmkväll med Pernilla, i morgon träning och onsdag har jag lite annat att stå i inför torsdag. Det rullar på, dag efter dag, vecka efter vecka - ofta i ett rasande tempo.

Ha det fint där ute!

Inga kommentarer: