måndag, oktober 19, 2009

Tack för i kväll, Pernilla!

Det blev dessvärre ingen pekingsoppa för mig eftersom thairestaurangen hade stängt så det fick bli sushi, mycket gott såklart men inte vad jag hade räknat med. Filmen var en rätt ordinär amerikansk komedi. Stannade inte så länge då jag ville "göra bort" duschen eftersom jag vet hur jag kan huttra och gärna vill att håret hinner torka lite innan "godnattdags". Hann med lite ärenden på Coop innan jag åkte hemöver och en dammsugning av min kammare innan duschen och nu sitter jag här för att bara ta det lugn innan det är dags att sova. Tack för en trevlig kväll, Pernilla. Nu var det ju ett tag sedan vi sågs men det kan ju bli så periodvis av olika anledningar.

Förresten, jag ringde Autoshopen och efterlyste min bildel och det visade sig efter lite efterforskningar från deras sida att den kommit så jag ska hämta den i morgon.

Nu måste jag återgå till att vara strängt upptagen med mitt re-la-la-laxande! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack själv min mycket speciella vän,du är så värdefull,glöm aldrig det.../Pernilla