lördag, november 21, 2009

08:23

Godmorgon världen!

Jag somnade totalt ovaggad på sängen, under filten i går och har sovit så hela natten. Tanken vara bara att "vila en liten stund" fast innerst inne visste jag ju mycket väl hur det kunde sluta. Nåja, det spelar ingen större roll, jag har sovit gott. Undrar just när Jill, Stig, Ida och Fredrik gav upp för kvällen?

Nu måste jag snart in och "gräva i skåparna" och se om jag kan hitta mig lite frukost. Idag känner jag för två goda smörgåsar (gärna en med kalkon och paprika och en med leverpastej och smörgåsgurka), lite yoghurt, ett stort glas apelsinjuice, löskokt ägg, en stor bit saftig och söt melon och en kopp svart kaffe. Kanske det helt magiskt har uppenbarat sig en god frukostbuffé i köket? Men jag är skeptisk ;) Jag har lovat Jillan att laga en god trerätters middag och henne och Stig nån dag, kanske under mellandagarna, som ett komplement till det kanske jag även borde slå till med ett dignande frukostbord dagen efter?

1 kommentar:

Jill sa...

Oj, det var så trevligt att höra...trerätters...jippi. Fixar du det så fixar jag frukosten till dig. Puss