lördag, november 21, 2009

Detta är nästan trakasserier!

Jillan sände mig ett MMS med en (något suddig) bild av Helenas nya vovve Harry. Han befann sig hos Camilla och Jonas när jag skjutsade dit Jill och barnen och tror ni att jag klarade av att inte gå in och titta på underverket. Föreställ er en 8 veckors, brun labbevalp. Makalöst gulligt! Detta är sjätte valpen jag stöter på inom loppet av två dagar. Psykning tycker jag!;) Men hur kan man låta bli...

Bilderna är dessvärre inte så strålande bra, det är inte det lättaste att fota en hundvalp.


Kolla in gomagen!


Han är så söt när han sover - fråga Camilla som haft minst sagt full upp med lillen ;)


Nyvaken


På väg ut på "busken" med kusinmatte


Upptäcker världen

1 kommentar:

Camilla sa...

Ja du, han är lite smått galen den där Harry ;)