tisdag, november 17, 2009

Du grymma värld!

Man kan ju undra vem det är som kommit på denna djävulska plan med att se till att sängen aldrig är så skön som när mobilalarmet ljuder om morgonen. I morse hade jag ambitionen att pallra mig upp lite tidigare än vanligt eftersom jag förstod att det skulle vara halt men tji fick jag, det gick bara inte. Efter 15 minuters snooze tvingade jag mig i alla fall upp.

Jag hade tänkt passa på att gratta Jan-Boris Möller (tyckte att de talade om att han fyller år idag på Rix Morronzoo) här men har kollat upp saken och ser att han fyller år först den 22:a april. Men att han ska fylla 52 stämmer ju, precis som de sade på radion så jag förstår inte vad de talade om. Detta med Jan-Boris är en intern angelägenhet ;)

Väglaget var, precis som jag misstänkt, hemskt i morse. Rena rama isbanan så jag fick smyga mig fram på 70 km/h nästan hela vägen. Chicken eller ansvarsfullt, välj själva! :)

Önskar er en fin tisdag där ute!

Inga kommentarer: