tisdag, november 24, 2009

Har jag blandat ihop 24 november med 24 december?


Man skulle då kunna tro att det är julafton för idag fick jag en superfin present "bara för att"; en parfym jag nämnt här på bloggen som jag fastnat för men inte fann senast jag passerade en parfymbutik. Det är dessutom en sån där limited edition så det gäller att passa på. Den doftar så gott, fräscht och underbart! Dessutom fick jag ett rosa bandet-halsband i silver med vackra ljusrosa stenar. Tack så hjärtligt! Inte har jag gjort mig förtjänt av detta...

Den här dagen har rullat på i ett och fort har det gått, jag hann ut på mina ärenden på lunchen. Själva lunchandet blev dock tight men en smörgås har jag hunnit "slänga i mig". På Åhléns gick jag dock bet men hittade tre julklappar på ett annat ställe. Jakten går med andra ord vidare. Jag känner att jag har fått upp ångan och skulel vilja blir klar med detta så det blir väl att knalla och göra såna här lunchrusningar

Nu ska jag ta en pust med en kopp java!

Inga kommentarer: