måndag, november 23, 2009

Inställda lunchärenden

Signed, sealed, delivered!

Jag hade ambitionen att bege mig ut på Åhléns för att kickstarta julklappsinköpen och nyttja rabattcheckarna jag fick i fredags men tror ni att jag hade kommit ihåg att sätta ner dem i plånboken. Nej, såklart inte. De ligger kvar på skrivbordet. Det får med andra ord bli ett lunchärende i morgon istället, en av rabattkupongerna går nämligen ut då (varför så kort giltighetstid egentligen!?) Tiden är tightare i morgon då jag har ett möte till 12 och sedan nästa besök kl. 13 och sedan vankas det ju träning efter jobbet och nån större lust att åka ut och göra ärenden efter det har jag inte. Jag vet vad jag är ute efter till tre personer och jag hoppas att det finns där. En annan juklapp är beställd via nätet och jag tror att den blir toppen. Fick ett finfint tips i fikarummet för någon vecka sedan. Shhhhh...säger inget mer :)

Förresten, ett grattis även till Åsa som blir 33 år idag!

Nu är det kaffedags här!

Inga kommentarer: