onsdag, november 25, 2009

One of those days

Har en "sån där" dag igen. En sån där dag när hjärtat gråter och saknaden bara pulserar genom kroppen. Det pyser längtan ur varje por. Visst påverkas jag av det hormonella just nu men det är ju inte orsaken, det är bara nåt som förstärker en känsla som finns där hela tiden - more or less.

Jag måste få rätsida på detta! Och en dag ska jag det - banne mig!

Nu ska jag snart packa ihop och bege mig mot byn. Magen är ond med mig och jag känner mig frusen. Så jag ska bara äta nåt lite snabbt, ta en dusch och belägra sängen med filten. Kanske jag tar mig en mugg varm glögg också. Det är dock inte säkert för jag måste prioritera möjligheten att kunna ta en värktablett och jag är lite försiktig med attta vissa värktabletter i kombination med alkohol - oavsett mängd. I morgon blir det dataenheten i Luleå hela förmiddagen och sedan ska jag ha en sjuksköterskestudent med mig en stund efter lunch för att berätta lite om vårt jobb.

Sista rycket!

Inga kommentarer: