lördag, november 14, 2009

Vänliga människor!

Ett snabbt inlägg bara!

Måste få uppmärksamma hur mycket fina människor det finns där ute i världen. Först Sara och Anders supergulliga "tilltag" sedan hann jag bara landa här så kom ett telefonsamtal från ett för mig okänt nummer. Det var en bekant (ursprungligen från Skellefteå men nu bosatt i Luleå) som jag inte träffat på säkert 5 år som sett på FB att jag var här i Skellefteå och erbjöd mig skjuts hem med honom i morgon för att jag skulle slippa ta bussen. Nu är ju hemresan redan fixad med Jocke och Anna-Maria men jag tckade i alla fall hjärtligt för hans erbjudande. Ibland blir man verkligen varm i hjärtat av hur rara människor kan vara!

Nu ska jag ta den där turen upp på taket för att titta till badfolket men via en tur förbi Anna och Fredriks rum. Tydligen har jag jaft riktig flax när det kommer till standarden på rummet.

Inga kommentarer: