lördag, december 26, 2009

Yack!

Usch vad jag känner mig negativ, det är väl en kombination av mens och att helger som dessa känns extra mycket fyllda av saknad och längtan. Jag blir bara så frustrerad och less ibland! Mycket tankar på det som är, det som varit och vad som komma skall...Just nu har jag inget tålamod och blir irriterad på det mesta - och det snabbt. Jag är fylld av saknad som sagt, less på kylan, less på korkade och "provocerande" SMS som jag artigt försöker svara på men ombeds utveckla och förklara mig, allt kanske man inte vill dela med alla! Vissa saker är som att gräva i öppna sår att prata om och jag vill inte ha några kläckäcka och klyshiga svar tillbaka. Som tydligt är: jag är generellt anti! Nåja, snart är det jobb i dagarna två sedan drar jag! Det blir skönt att komma bort ett par dagar...

I kväll blir det spel, vin och surr hos Pernilla och gänget men jag funderar på om jag ska skippa vinet så att jag tar mig åter till byn och sängen här. Fast det avgör jag nog på plats i stan. Det kan ju hända att det här lägger sig lite. Vi får se. Jag hade önskat att Jill och Stickan hade följt med, det var prat om det men Stig måste "vakta ugnen" och Jill vill inte vara utan sin man. Trist!

Nu ska jag poppa musik, uppåt-musik!

Inga kommentarer: