söndag, januari 17, 2010

Den 17/1 1976 kl. 19:04...

...föddes jag Bodens lasarett. Med andra ord fyller jag 34 år idag.

Ingen stor händelse egentligen och i år blir det inget speciellt firande heller. Dagen har gått ganska obemärkt förbi - och det gör mig inget alls. Jag har fått gratulationer både via nätet, sms och telefon samt tulpaner och lotter av syster med familj. Nästa år fyller jag 35, det känns lite jämnare och mer värt att fira och då hoppas jag att läget är annorlunda och jag kan köra lite mer traditionellt firande och bjuda på fika.

Just idag känns det som om den bästa av presenter vore att Dennis håvar hem storkovan i kvällens Bingolotto!


Bad med bollen...


...och en tur med vagnen

7 kommentarer:

Camilla sa...

Grattis på din dag! Skönt att få "fira" i lugn o ro!!!

gunilla sa...

Vilka härliga bilder! Stort grattis igen på dig vännen! kramar

missj sa...

Tack så mycket för gratulationerna! De värmer :)

Annelie sa...

Grattis fina du på födelsedagen!

missj sa...

Tack så mycket Annelie! *kramar*

Béatrice Karjalainen sa...

Grattis i efterskott!

Ida sa...

Grattis Grattis! Hoppas du hade en underbar fördelsedag!=)
Å Vilka härliga bilder.På den då du badar så ser jag lite likheter då och nu.=) häftigt! Kram Kram