söndag, januari 17, 2010

250 000

Ja, det blev vinsten för Dennis i kvällens Bingolotto. Inte bäst - men heller inte sämst. Natuuurligtvis hade jag önskat honom mer men hur det än är så är det 250 000 mer än vad han åkte ner med och det är jag så glad för. Det är dig så väl unt!! Han åkte ner garanterad 100 000 men kunde vinna upp till 3 miljoner. När korten gav honom 50/50 chans så valde han att stoppa, det hade jag också gjort. Nu hoppas jag att han och Viveka njuter av middagen och hotellvistelsen i Göteborg och har det riktigt, riktigt gott! Jag ska slå honom en signal i morgon och gratulera.

Så har ännu en helg passerat, vad de går undan närde sätter fart. I morgon inleds dagen med vårdlagsmöte, sen väntar hembesök, lite ärenden på stan och sedan paltmiddag. Jag vet att det var nyligt vi åt palt men när Jill ville laga mig en lite försenad födelsedagsmiddag så var valet lätt. Idag stod jag nämligen för middagen som blev en pasta carbonara men nog slår palten det - med råge. Åsa kommer och gör oss sällskap också. Trevligt! På tisdag ska jag ta itu med träningen igen efter åtskilliga veckors uppehåll, jag tror alldeles säkert att det kommer att gå tungt men då känns det ju samtidigt att det gör nytta.

Nä, lite slösurf nu innan det blir sängen!

Natti natti!

Inga kommentarer: