söndag, januari 31, 2010

I-landsproblem

Jag har en drös såna där trista saker att stå i innan onsdag, det innefattar bl.a hårfärgning, dito av ögonbryn, manikyr, pedikyr (inte mer avancerat än bort med lack, på med nytt och filning) och så måste benen få sig en omgång med rakhyveln. Från och med onsdag är det nämligen umgänge som gäller och då tänker jag inte pyssla med sånt där. Jag får försöka portionera ut det på nåt smart sätt. Naglarna kan jag ta på tisdag när jag kommer hem från Tove. Tar jag det för tidigt måste jag ändå bara göra om det. Likaså benen. Det tar jag också på tisdag. Håret och ögonbrynen tänkte jag ta itu med idag. Jag måste även ta itu med det där med bilen, ni vet påfyllning av motorolja och dammtorkningen - som jag hade tänkt göra i fredags men som kom i skymundan av en massa annat. I går saknade jag bara geisten och hade en riktig latmansdag.

Och för att få något gjort måste man påbörja - och det ska jag nu! För jag hade tänkt hinna med lite latmaskande idag också :)

Inga kommentarer: