lördag, januari 09, 2010

Insikter II

  • Jag har inte andats frisk utomhusluft på 2 dagar (då jag var ute och tittade på den gula, fina månen och fotograferade termometern). Jag skyller på kylan och känner mindre dåligt samvete!
  • På måndag måste jag köpa mig en bit smörgåstårta efter jobbet, jag har längtat i dagarna flera nu...Så, så får det bli! Ids inte åka nästan 5 mil för detta i helgen.
  • Om en lite drygt vecka fyller jag 34 år.
  • Jag längtar och drömmer om ro, frid och harmoni, e lördag kväll med god mat, gott vin, ett bad, en stillsam kväll i soffan gärna med en bra film, en hel drös med tända ljus, en varm och renbäddad säng och gott energigivande och kärleksfullt sällskap.
  • Jag andas och hoppas och gör det bästa jag kan genom att uttrycka mig så gott jag kan om mig själv och mina styrkor. Med god feedback ska det nog lyckas! :)
  • 2010 ska banne mig bli ett "hell of a good year"!


2 kommentarer:

Paula sa...

Detta gillas! :) 2010 ska banne mig bli ett bra år!!

missj sa...

Yes!!

Let's go for it! :D